Vull rebre comunicacions comercials sobre els serveis i productes oferts per ClickArt.
Vull rebre comunicacions comercials personalitzades sobre productes i/o serveis del Grup Sanoma Learning. Amb aquesta finalitat accepta la comunicació de les seves dades de contacte a Iddink Spain, S.L.U.
Eduketing

Eduketing

Els passats dies 23 i 24 de Febrer es va celebrar a Madrid la segona edició de Eduketing, el Congrés Internacional de Màrqueting Educatiu.


Dirigit a tots els professionals del sector educatiu (directors, orientadors, caps d'estudis, professors, etc), Eduketing va mostrar les claus i les principals tècniques i metodologies de màrqueting aplicades al sector educatiu.


Clickedu va estar present com a partner del congrés i, com no podia ser d'una altra manera, amb un resultat excel·lent. Ha destacat que en la ponència del Sr Juan Guerrero Ortiz, expert en recerca educativa i qualitat, es va mostrar Clickedu com a exemple excel·lent de plataforma de comunicació i màrqueting per a un centre escolar. A l'estand hi va haver molta expectació sobre els productes mostrats. Va ser, en definitiva, una gran ocasió de saludar molts dels nostres clients d'Aragó, València, Catalunya, la Rioja, Castella Lleó i, òbviament, Madrid.