Ens fa moltíssima il·lusió anunciar que Clickedu ha rebut la distinció de finalista al Premi a l'Excel·lència Industrial 2018 —de l'anglès Industrial Excellence Award—, atorgat per l'escola de negocis IESE i el grup siderúrgic CELSA, amb l'objectiu de reconèixer la tasca de les companyies industrials a Espanya i Europa que es gestionen de forma excel·lent.
Els finalistes d'aquesta edició, a més de Clickedu, han estat: Dara Pharma, International Flavors & Fragrances (IFF) i Logisfashion. El Premi a l'Excel·lència Industrial va ser lliurat a l’empresa IFF.
Una desena de treballadors de Clickedu van assistir a la cerimònia de lliurament del premi, que es va celebrar a la seu de l’IESE, a Barcelona, i van recollir el diploma commemoratiu.